Pomladno-poletne novosti za outdoor navdušence

V ljubljanskem Edvardu  smo si nedavno ogledali pomladno-poletno ponudbo švedskih blagovnih znamk outdoor opreme Fjällräven, Primus in Hanwag, ki jih v Sloveniji zastopa podjetje Fenix.

Polarna lisica ali po švedsko Fjällräven je ime podjetja, ki ga je leta 1960 na Švedskem ustanovil Åke Nordin. Zato logotip polarne lisice krasi vse njihove izdelke, tudi v svetu najbolj prepoznavne, ikonične nahrbtnike Kånken. Njihov nabor izdelkov, ki so na voljo v več kot 30 državah, obsega tudi oblačila za dejavnosti na prostem, dodatke za moške in ženske, šotore in spalne vreče.

Podjetje svoje delo opravlja odgovorno in pri tem skrbi predvsem za ljudi in živali ter za ohranjanje narave in spodbuja ter ohranja zanimanje širše javnosti za preživljanje časa na prostem.

Tokrat se je podjetje povezalo z dvema švedskima umetnikoma, Cecilio Heikkiläo in Erikom Olovssonom, ki sta izdelala svoji različici ikoničnih nahrbtnikov Kånken Art. Cecilia je navdih za svoja nahrbtnika poiskala v nordijski naravi in v bogatem živalskem svetu, Erik pa je upodobil gore in spreminjajočo švedsko pokrajino.

Pomladno-poletna oblačila, obutev Hanwag, nahrbtnike in drugo opremo smo si ogledali na modelih, ki so se sprehodili med obiskovalci. Tematsko smo prešli od izdelkov za vsakodnevno pohajkovanje po mestu do pohodniških in gorniških oblačil.

Po sklenitvi uradnega dela dogodka smo si pobliže ogledali tudi detajle, v roke prijeli materiale, kot je na primer Bergshell, za katerega so prejeli nagrado The OutDoor Award 2018 v kategoriji: “inovativni material”.

Ob prigrizkih in pijači smo spregovorili tudi o dveh priljubljenih dogodkih, ki jih podjetje organizira v naravi, o pohodniških poteh Fjällräven Classic in polarni ekspediciji Fjällräven Polar, ki vsako leto pritegnejo na tisoče sodelujočih.